تا آســــمان

دل نوشته

تا آســــمان

دل نوشته

سیاره ی گمگشتگی

از سیاره ی گمگشتگی به خود....

صدایم را میشنوی؟

صدایی که این روزها دنبال خود میگردد...

ضربان قلبی که هر روز بلندتر میکوبد...

شاید در پی رهایی میکوبد...

این روزها بهتر از هر روزی مسیرم را میدانم...

این روزها زندگی رو به راه است...

ولی یک چیز کم گشته...

خود...

خود درونی من...

انگار در اعماق فضا رهایی یافتم...

بی اینکه کسی صدایم را بشنود...

حتی اگر بارها و بارها فریاد سر دهم...

سیاره ی درونی خوابیده است...

این روزها راهی میخواهم از خود ام به خود ام...

انگار دیگر هیچ خلوتی برای خود با خود ندارم...


و اینگونه قلبم فریادهایی بس  کوبنده دارد...

کاش صدایم برسد...

برسد به دست خودم...


الهـــــــــی ببخش بنده ای را که این روزها حتی خودش را نیز گم کرده....

آمـــــین

نظرات 2 + ارسال نظر
میم! یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 02:07 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود
ممنونم که همیشه با ما سر میزنید
من چشم انتظار آپ شدن این وبلاگ هستم هنوزها...لطفا واسه خوشی دل ما هم که شده یه پستی بذارین لطفا...
متاسفانه افراد خیلی کمی توی وبلاگ ها باقی موندن...شما دیگه لااقل بمونین توی این فضا...

سلام اتفاقا این روزا بیشتر دلم میخواد بنویسم!
سعی ام رو میکنم:)
مرسی شما هم سر میزنید

علیرضا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 17:35 http://www.streetboy.blogsky.com

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد