تا آســــمان

دل نوشته

تا آســــمان

دل نوشته

ستاره من

همه چیز از وقتی شروع شد که هرفرد ستاره اش را گم کرد...

ستاره ی من...

شاید اگر هر آدم دلش خوش باشد به داشتن ستاره ای در دور دست ها زندگی ها فرق میکرد...

گاهی دلم میخواهد مثل پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای خودم ستاره ای انتخاب میکردم...

به نشانه ی من...

ولی افسوس و صد افسوس در این شهر که با چراغ ها زینت گشته دیگر ستاره ای در آسمان نمی درخشد...

آنوقت میشود که وقتی بر بالای کوهی میروی به جای نگاه کردن به آسمان پر ستاره , خیره میشوی به چراغ های یک شهر...

و خوشحال میشوی و میخندی... غافل از دنیایی به وسعت آسمان های بالای سرت...

محدود میشوی به طول و عرض یک شهر...

و اینگونه بود که دلخوشی های کوچک را از دست دادیم...

و اینگونه بود که غریب گشتیم, وقتی ستاره ای در آسمان همراه خود نداشتیم...

و اینگونه ستاره هایمان را گم کردیم...


پ.ن: این روزا وقتی شبا به اسمون خیره میشی فقط و فقط نور شهره که اسمون رو پوشونده... نوری همراه با دود... فکر میکنم تنها ستاره ای که من میبینم شبا سیاره ی زهره است:|

انگار باید همیشه تو جاده باشی تا وسعت ستاره ها رو ببینی...

دلم یه ستاره میخواد... که هرجای دنیا هم رفتم بازم ماله من باشه:)

کاشکی بشه برم دور از شهر و ستاره ام رو پیدا کنم:)

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 23:04 http://www.streetboy.blogsky.com

شاید ادما اینو گم کردن ولی خب ستاره رو توی دلت پیدا کن چون نمیشه همیشه از شهر دور شد و ستاره رو دید متاسفانه

:d
جالب گفتید, نه خب کلی دارم میگم نگاه کردن به اسمون و دیدن ستاره ها حس فوق العاده ای به من یکی میده. که قابل مقایسه با هیچی نیست.
ستاره رو تو دلم پیدا کنم؟ یکم عجیبه برام ترجیح میدم حتما ببینمش... و حس زندگی بهم بده. حس اینکه زمین خیلی کوچیکه... حس اینکه من چقد کوچیکم در برابر هستی.. و حس پرواز... اینا رو نمیتونم جز با دیدن اسمون و عظمت افریننده اش حس کنم

محمد-م چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 20:31 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام
خیلی عالی بود...
چند وقت پیش یه مطلب خوندم که نوشته بود توی پایتخت اندونزی (اگه اشتباه نکنم) اون قدر آلودگی نوری هست که هیچ ستاره ای شبا دیده نمیشه...به نظرم آدم توی اون شهر روحش می میره...
این شبا فرصت خوبیه برای دیدن برساوش و آندرومدا و ذات الکرسی و قیفاووس...
یکی دو ساعت به طلوع آفتاب هم میشه شباهنگ رو دید.

موفق باشید

سلام
خیلی ممنون سر میزنید.
اینجا هم حداقل تا ساعت 2 شب به جز تک و توکی ستاره پر نور که اونم فکر کنم زیر 10 تا بشه ستاره ای معلوم نیست:| ولی دیگه 3 به بعد اسمون عالی میشه.
اووو اصلا اینایی که گفتید رو نمیدونم چی هست! باید حتما مطالعه کنم راجع بهش!

شما هم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد